Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej
Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej
Karta informacyjna związana z uzyskaniem oświadczenia / zaświadczenia o dostępie działki do drogi powiatowej.
Forma wykonanej usługi:
Oświadczenie.
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek na lokalizację, przebudowę zjazdu - wzór wniosku do pobrania. (Wnioskodawcą winni być wszyscy właściciele działki lub użytkownicy, której dotyczy wniosek na lokalizację zjazdu – zgodnie z treścią księgi wieczystej wnioskowanej działki/-ek.).
- Uwierzytelnioną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Limanowej kopię mapy ewidencyjnej i zasadniczej (skala 1:500 /1:1000/ lub 1:2000) – z zaznaczoną proponowaną lokalizacją zjazdu lub plan sytuacyjny sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych.
- Dokument potwierdzający prawo własności działki — odpis z księgi wieczystej lub aktualny wydruk z księgi wieczystej (w przypadku przedłożenia aktu notarialnego należy dostarczyć do wglądu oryginał aktu).
- W przypadku użytkowania — dowód dysponowania nieruchomością przyległą do drogi.
Informacja o opłatach:
Za wydanie informacji w formie oświadczenia nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni w przypadku wydania informacji w formie oświadczenia.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
Uwagi:
Wniosek wraz z załącznikami można składać osobiście w siedzibie PZD, listownie, e-doreczenia, e-PUAP oraz mailowo z podpisem elektronicznym na adres mailowy: [email protected]
Osoba odpowiedzialna za wykonanie usługi:
inż. Katarzyna Bieniek - Inspektor.
Limanowa, ul. J. Marka 9, pokój nr 311
tel. (18) 33 37 833
e-mail: [email protected]