Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej

Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej

Karta informacyjna związana z uzyskaniem oświadczenia / zaświadczenia o dostępie działki do drogi powiatowej.

Forma wykonanej usługi:

Oświadczenie.

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony wniosek na lokalizację, przebudowę zjazdu - wzór wniosku do pobrania. (Wnioskodawcą winni być wszyscy właściciele działki lub użytkownicy, której dotyczy wniosek na lokalizację zjazdu – zgodnie z treścią księgi wieczystej wnioskowanej działki/-ek.).
  2. Uwierzytelnioną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Limanowej kopię mapy ewidencyjnej i zasadniczej (skala 1:500 /1:1000/ lub 1:2000) – z zaznaczoną proponowaną lokalizacją zjazdu lub plan sytuacyjny sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych.
  3. Dokument potwierdzający prawo własności działki — odpis z księgi wieczystej lub aktualny wydruk z księgi wieczystej (w przypadku przedłożenia aktu notarialnego należy dostarczyć do wglądu oryginał aktu).
  4. W przypadku użytkowania — dowód dysponowania nieruchomością przyległą do drogi.

Informacja o opłatach:

Za wydanie informacji w formie oświadczenia nie podlega opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni w przypadku wydania informacji w formie oświadczenia.

Tryb odwoławczy:

Nie dotyczy.

Uwagi:

Wniosek wraz z załącznikami można składać osobiście w siedzibie PZD, listownie, e-doreczenia, e-PUAP oraz mailowo z podpisem elektronicznym na adres mailowy: [email protected]

Osoba odpowiedzialna za wykonanie usługi:

inż. Katarzyna Bieniek - Inspektor.

Limanowa, ul. J. Marka 9, pokój nr 311
tel. (18) 33 37 833
e-mail: [email protected]

Widżet Dostępności
Rozmiar Tekstu
1 Rozmiar Tekstu
Ustawienia tekstu
1 Odstęp między wierszami
1 Odstęp między paragrafami
1 Odstęp między literami
1 Odstęp między słowami
Czytelność tekstu
Filtry
Pomocne